ויצמן ליועמ"ש של עיריית י-ם: "חובתך לפרסם את ההסכמים הקואלציונים"

    איתי גדסי 2 Comment on ויצמן ליועמ"ש של עיריית י-ם: "חובתך לפרסם את ההסכמים הקואלציונים"

    חבר מועצת העיר ירושלים, יוחנן ויצמן (אגודת ישראל) שיגר מכתב חריף ליועץ המשפטי של העירייה ובו קובע כי "הוראתך לא לפרסם את ההסכמים הקואלציונים – מנוגדת לחוק". ויצמן מפציר בו להענות לבקשתו בהקדם ולפרסם את ההסכם, כפי שנוהגות כלל העיריות

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ⁤????????????????????????????????????????⁢????????????????????????????????????????????????⁣⁣⁣יוחנן וייצמן חבר מועצת העיר (אגודת ישראל) ירושלים, שיגר היום (שני) מכתב ליועהמ"ש העירוני: "הוראתך לא לפרסם את ההסכמים הקואליציוניים – מנוגדת לחוק"

    במכתבו ליועהמ"ש עיריית ירושלים אלי מלכה כותב וייצמן: "נאמר לי מפי מזכיר העיר מר עידו רוזנברג כי הורית לו שלא לפרסם את ההסכמים שנמסרו לו למרות המועד הקבוע בחוק".

    "כנראה שגגה נפלה בידך, שכן החוק מצריך את מסירת ההסכמים תוך שלושה ימים מיום החתימה לפני האירוע המחייב פרסום מינויי סגנים".

    למכתב צירף וייצמן את נוסח חוק פקודת העיריות: הקובע כי תוך שלושה ימים ההסכם צריך להימסר למזכיר העירייה.

    ויצמן ממשיך ומפציר להענות מהירה: "לאור נסיון העבר באי מענה לפנייותי אל כבו', הנני חוזר וכופל את בקשתי לקבלת מענה למכתביי בכלל ולמכתב זה בפרט".

    בהמשך הוסיף וייצמן וכתב ליועהמ"ש: ⁤????????????????????????????????????????⁢????????????????????????????????????????????????⁣⁣⁣"תשומת לבך שבעיריות אחרות וכן ממשלת ישראל מתפרסמים ההסכמים בזמן וכחוק".

    WhatsApp Image 2018-12-24 at 19.05.13



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שגור יפרסמו קודם את כל ההסכמים שעשו עם ברקת, אין גבול!

    2. 1

      גור נלחמו עם ברקת על השבת לא כמו דגל שמכרו גם את השבת בשביל ג'וב כזה או אחר